Een sponsor- of partnership met bedrijven en/of organisaties geeft Stichting ASPORAAT de mogelijkheid om de zichtbaarheid te vergroten, imago en naamsbekendheid te versterken, maatschappelijke betrokkenheid uit te dragen, de band met relaties te verdiepen en nieuwe zakelijke contacten te leggen.

Stichting ASPORAAT zoekt sponsoren voor de volgende projecten:

• Fashion weekend
• Theater
• Muziek
• Workshop
• Kamp

De stichting gaat graag met U in gesprek om samen tot een win-win partnership te komen.
Maatwerk is ons uitgangspunt.

Bent u geïnteresseerd en wilt u ons sponseren, dan nodigen we u graag uit. Tijdens ons gesprek zullen we bespreken op welke wijze u ons kunt sponsoren en onze tegenprestaties.

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie

Donateurs kunnen het volgende sponseren:
Er kan gekozen worden voor een sponsering van een deel van het project of het gehele project.

Crowfunding Stichting ASPORAAT

Goed nieuws!

Op 12 augustus 2015 is Stichting Asporaat opgericht met als doel kinderen, jongeren en volwassenen hun talenten te laten ontdekken en ontwikkelen. Vanaf heden mogen wij ons ook cultuuraanbieder noemen.

We staan nu ook op de lijst van Jeugdfonds Sport & Cultuur. Zij geven kinderen een financieel steuntje in de rug. Het gaat dan om alle kinderen en jongeren tussen de 4 en 18 jaar die graag willen dansen, muziek maken, toneelspelen of zingen, maar waar thuis geen geld is voor de lessen.

Jeugdfonds Sport & Cultuur vergoedt een jaarcursus en eventueel de huur van instrumenten. Wil je dat jouw kind hiervoor in aanmerking komt? Dan kun je een intermediair inschakelen die een aanvraag voor vergoeding van het lesgeld indient bij het Jeugdfonds Cultuur. Intermediairs zijn bijvoorbeeld leerkrachten, sportcoaches, schoolmaatschappelijk werkers, wijkteam of hulpverleners.

Wil je meer informatie hierover? Kijk dan op www.jeugdfondssportencultuur.nl