Projectplan kamp Fashion meets Art

Doel:
Kamp Fashion meets Art is een afgeleid project uit een groter project genaamd fashionweekend. Het doel van dit kamp is om jezelf te ontwikkelen en zelfvertrouwen te krijgen. Het is de bedoeling dat de jonge kinderen gestimuleerd worden om zelfredzaam en succesvol te zijn in de maatschappij.

Wie is Stichting Asporaat
Op 12 augustus 2015 is Stichting Asporaat opgericht met als doel kinderen, jongeren en volwassenen te empoweren, hun talenten te laten ontdekken en zich verder te ontwikkelen. Met diverse projecten probeert Stichting ASPORAAT hun sociaal-emotionele ontwikkeling te stimuleren zodat ze sociaalvaardig, zelfredzaam en succesvol kunnen zijn en blijven.

Middelen die wij inzetten om het individu te empoweren zijn:
• Theater
• Mode
• Catwalk
• Fotografie
• Muziek/Zang
• Presenteren
• Schilderen

Fashion weekend
In het concept Fashion weekend krijgen jonge modellen (vanaf 3 jaar) de kans om hun dromen waar te maken.
Zij krijgen drie catwalk lessen per maand gevolgd door een fotoshoot. Aan het eind van deze lessen kunnen de jonge modellen hun talenten tonen op de catwalk van Fashion weekend.
Hier krijgen kledingwinkels, opkomende- en gevorderde designers de kans om hun ontwerpen te showen op de catwalk. Het doel van Fashion weekend is om jezelf te ontwikkelen en zelfvertrouwen op te bouwen.
Het is de bedoeling dat de jonge modellen gestimuleerd worden om zelfredzaam en succesvol te zijn in de maatschappij. Het evenement van Fashion weekend zal gehouden worden op zondag 4 juni. Dit jaar gaan we ook op kamp.

Kamp Fashion meets Art
Tijdens Kamp Fashion meets Art worden de kenmerken van Fashion weekend verwerkt in een leuk en leerzaam programma. Tijdens het kamp leren de kinderen en jongvolwassenen de fijne kneepjes van het modellen vakgebied. Het weekend begint 24 en eindigt op 26 maart 2017.
Er zal een verbinding gemaakt worden tussen het modellenvakgebied en kunst. Kunstenaren zullen de deelnemers ondersteunen tijdens de kunstworkshop. Daarnaast zal er een stukje geschiedenis worden besproken over kunstenaars zoals P.C Mondriaan om inspiratie op te doen.
Ook zullen de deelnemers samen met kledingontwerpers te werk gaan, tijdens deze workshop wordt er geleerd om kleding te ontwerpen en te maken.
Om het weekend compleet te maken zullen er bekende Nederlanders langs komen om een workshop te geven in zelfvertrouwen.

Contact: info@stichtingasporaat.nl
Datum van start: zaterdag 4 maart 2017
Locatie: wordt nog bekend gemaakt
Kosten trainingen (per maand): €35,-

WAT KOST EEN CURSUS?
Een cursus van 16 weken (16 x 1 uur les per week) kost € 140,- per persoon. Alle lessen zijn incl. fotoshoot €35,- per maand.
GEZIN’S KORTING:
KOM JE MET EEN GEZINSLID (BIJVOORBEELD MOEDER EN KIND) DAN KRIJG JE KORTING.
2E GEZINSLID €60,-
3E GEZINSLID € 75,-
AANBIEDING VOOR FASHIONKAMP!!
NORMAAL €170,- MAAR TOT
28 FEBRUARI BETAAL JE MAAR SLECHT €99,-.

MAART 2017: Zaterdag 4 11 18 25
• CATWALK LESSEN